صراحت بیان

صراحت در تبیین حق، صراحت در بیان حق

صراحت در تبیین حق، صراحت در بیان حق

بدترین اشکال و اشکال وارد بر محیط دانشجوئى این است که دانشجو دچار محافظه‌کارى شود و حرفش را با ملاحظه‌ى موقع و مصلحت خیالى بیان کند؛ نه، دانشجو باید حرفش را صریح بزند. البته در کنار این صراحتِ در بیان، صداقت در نیت هم باید وجود داشته باشد .
مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی )

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۱ ثبت شده است

ایران هم یکی از کشورهای هدف این محافل است. مدتی است در برخی از شهرهای کشور، محافلی برپاست و کلاس‌هایی برگزار می‌شود که باید آنها را «پاتوق‌های عرفان فمنیستی- شیطانی» گذاشت. این محافل در حقیقت، نوعی از عرفان‌های پوشالی و معنویت‌های دروغین را گسترش می‌دهند که رواج آن بسیار خطرناک است. جامعه هدف این پاتوق‌ها، زنان و دختران جوان هستند. 
مسترهایی که در این محافل به عنوان مثلاً رهبر عرفانی ظاهر می‌شوند، دین جهانی(یعنی گرایش نداشتن به هیچ‌یک از ادیان آسمانی) را ترویج می‌کنند. آنها در ذهن حاضران در این جلسات، افکاری را تزریق می‌کنند که به شدت بنیان اخلاق و خانواده ایرانی را تهدید می‌کند. از تهدید هم بدتر! زیرا رواج این افکار، تیشه‌ای است بر ریشه خانواده. 

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۱ ، ۱۳:۳۳
عمار رهبری

شما یادتون نمیاد

شما یادتون نمیاد تو دبستان زنگ تفریح که تموم می شد مامورای آبخوری دیگه نمی ذاشتن آب بخوریم
شما یادتون نمیاد شبا بیشتر از ساعت ۱۲ تلویزیون برنامه نداشت سر ساعت ۱۲ سرود ملی و پخش می کرد و قطع می شد…. سر زد از افق…مهر خاوران
شما یادتون نمیاد هرکی بهمون فحش میداد کف دستمونو نشونش میدادیم میگفتیم آیینه آیینه

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۱ ، ۱۳:۰۶
عمار رهبری

روباه و کلاغ

زاغکی قالب پنیری دید
به دهان بر گرفت و زود پرید

بر درختی نشست در راهی
که از آن می گذشت روباهی

روبه پر فریب و حیلت ساز
رفت پای درخت و کرد آواز
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۱ ، ۱۴:۵۶
عمار رهبری

وابستگی اقتصاد ایران به نفت از یک سو؛ و نیاز بسیاری از کشورها به نفت ایران از دیگر سو، در کنار ناتوانی بازار در تأمین کمبود نفت، به علاوه‌ی استراتژی غرب در کنترل سقف قیمتی، همگی مؤلفه‌هایی هستند که پیچیدگی‌های فراوانی را در بازار انرژی رقم زده.

 

تحریم اقتصادی همواره ابزار قدرتمندی برای کشورهای غربی محسوب میشده است ولی پس از پایان جنگ سرد، این تحریمها اهمیت بیشتری یافته است. جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای مورد تحریم پس از انقلاب اسلامی بوده است، در دسته‌‌بندی تحریمکنندگان جمهوری اسلامی ایران، میتوان به سه مرجع اصلی یعنی شورای امنیت، ایالات متحدهی آمریکا و اتحادیهی اروپا اشاره کرد. تا کنون 6 قطعنامهی شورای امنیت سازمان ملل به صورت مستقیم برضد ایران صادر شده که اولین آنها به سال 2006م. بر میگردد.

 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۱ ، ۱۴:۳۷
عمار رهبری

زکات علم، نشر آن است. هر بلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از بلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای بلاگ ها است.

 بلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند بلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز به تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۱ ، ۱۵:۱۷
عمار رهبری