صراحت بیان

صراحت در تبیین حق، صراحت در بیان حق

صراحت در تبیین حق، صراحت در بیان حق

بدترین اشکال و اشکال وارد بر محیط دانشجوئى این است که دانشجو دچار محافظه‌کارى شود و حرفش را با ملاحظه‌ى موقع و مصلحت خیالى بیان کند؛ نه، دانشجو باید حرفش را صریح بزند. البته در کنار این صراحتِ در بیان، صداقت در نیت هم باید وجود داشته باشد .
مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی )

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

شورای شهر

در هفته های گذشته اخبار مربوط به یاوران غدیر و لیست های رنگارنگ منصوب به آن به مهم ترین اخبار سیاسی هفته تبدیل شد. بر آن شدم تا پاسخی برای سوال های طرح شده در یادداشت قبلی خود بیابم، بعد از کلی وبگردی پاسخی مناسب نیافته پس با عزمی راسخ از فضای مجازی خارج و وارد دنیای واقعی شهرمان شدم در این شلوغی انتخابات و ائتلاف های رنگارنگ پیدا کردن نشانی از یاوران غدیر خیلی هم سخت نبود. چرا که صحبت از یاوران غدیر تقریبا نقل تمام این محافل بود . از هرکسی سوال میکردم جواب های دست و پا شکسته ای می داد ولی از جمع این همه سوال و جواب به نتایج قابل قبولی برای خود رسیدم که خلاصله ای از آن ها را می نویسم شاید پاسخ بسیاری از سوالات شما هم باشد .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۵۴
عمار رهبری

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

و ا ما یاوران غدیر ......

 با سپری شدن  زمستان ، آغاز سال نو و شروع  هوای بهاری آرام آرام نسیم انتخابات شورای شهر در فضای جامعه وزیدن گرفته است.  پیدایش طیف های گوناگون برای ارائه لیست از  کاندیدا های احتمالی، یار گیری ها و رایزنی ها برای مقاصد انتخاباتی فضا را جهت تحقق حماسه سیاسی که در نیت رهبر فرزانه مان در نام گذاری سال 92 وجود داشت فراهم می آورد در این میان نام یاوران غدیر با توجه به سابقه ذهنی از  آن در انتخابات گذشته توجهم را جلب می کند. ذهن کنجکاوم به تکاپو می افتد و به دنبال این هستم که :

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۱۱
عمار رهبری