صراحت بیان

صراحت در تبیین حق، صراحت در بیان حق

صراحت در تبیین حق، صراحت در بیان حق

بدترین اشکال و اشکال وارد بر محیط دانشجوئى این است که دانشجو دچار محافظه‌کارى شود و حرفش را با ملاحظه‌ى موقع و مصلحت خیالى بیان کند؛ نه، دانشجو باید حرفش را صریح بزند. البته در کنار این صراحتِ در بیان، صداقت در نیت هم باید وجود داشته باشد .
مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی )

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

ترکیب اصلی یاوران غدیر+اسامی

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ب.ظ

شورای شهر

در هفته های گذشته اخبار مربوط به یاوران غدیر و لیست های رنگارنگ منصوب به آن به مهم ترین اخبار سیاسی هفته تبدیل شد. بر آن شدم تا پاسخی برای سوال های طرح شده در یادداشت قبلی خود بیابم، بعد از کلی وبگردی پاسخی مناسب نیافته پس با عزمی راسخ از فضای مجازی خارج و وارد دنیای واقعی شهرمان شدم در این شلوغی انتخابات و ائتلاف های رنگارنگ پیدا کردن نشانی از یاوران غدیر خیلی هم سخت نبود. چرا که صحبت از یاوران غدیر تقریبا نقل تمام این محافل بود . از هرکسی سوال میکردم جواب های دست و پا شکسته ای می داد ولی از جمع این همه سوال و جواب به نتایج قابل قبولی برای خود رسیدم که خلاصله ای از آن ها را می نویسم شاید پاسخ بسیاری از سوالات شما هم باشد .

گروهی می گفتند؛ یاوران غدیر متشکل از تمامی طیف ها و نفرات قدرتمند سیاسی شهرمان است .

 گروه دیگری می گفتند؛ یاوران غدیر همان رزمنده های دوران دفاع مقدس و نظامی های بازنشسته اند . و ...

 اسامی مشترک مطرح شده در محافل سیاسی به عنوان ترکیب اصلی یاوران غدیر چیزی جز نفرات قدرتمند سیاسی، رزمندگان دوران دفاع مقدس، روحانیون،مدیران رده بالای دولتی و ... نمی باشد که در زیر به برخی از آن ها اشاره کرده و سعی می کنم در آینده لیست را تکمیل و مطالب بیشتری در باره ی این مجموعه بنویسم .

البته این اسامی در حال حاضر به صورت رسمی از طرف یاوران غدیر تایید نشده است .

1- حجت‌الاسلام کریم حسین خانی

2- حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری

3- حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی

4- رسول محمد زاده

5- محمد صادق فتح الهی

6- نقی کریمی

7- رضا غفاری آذر

8- مرتضی جهانگیر زاده

9- زینال تمایل

10- طاهر بخشایی

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۸
عمار رهبری