صراحت بیان

صراحت در تبیین حق، صراحت در بیان حق

صراحت در تبیین حق، صراحت در بیان حق

بدترین اشکال و اشکال وارد بر محیط دانشجوئى این است که دانشجو دچار محافظه‌کارى شود و حرفش را با ملاحظه‌ى موقع و مصلحت خیالى بیان کند؛ نه، دانشجو باید حرفش را صریح بزند. البته در کنار این صراحتِ در بیان، صداقت در نیت هم باید وجود داشته باشد .
مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی )

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شیخ حسن روحانی اظهار نظرها و گاه پیش بینی هایی از هندوانه سر بسته ی ترکیب دولت ایشان در فضای مجازی منتشر می شد که با معرفی هیات وزیران ، مشاوران ، معاونان ، دستیاران و... ، ترکیب سیاسی این دولت نیز مشخص شد . دولتی متشکل از اصلاح طلبان معتدل و تند ، کارگزاران (مشارکتی ها) و فرد یا افرادی منتسب به اصول گرایان معتدل . این نوع مدیریت دولت و ترکیب سیاسی نیز به صورت محدودتر در استانداری ها ، فرمانداری و ادارات کل استان ها مشاهده می شود.

استانداری آذربایجان غربی مدل کوچک این ترکیب سیاسی می باشد .آقای مهندس قربانعلی سعادت کارگزارانی که رگه هایی از اصلاحات نیز در او دیده می شود . ایشان رکورد دار استاندار در کشور می باشد . در کنار این پیشکسوت کارگزاران آقای علیرضا رادفر رئیس ستاد انتخاباتی دکتر عارف در استان و جانشین عسگری  در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی که منتسب به جریان اصلاحات بوده و از دوستان نزدیک آقای عباس خورشیدی دبیر بنیاد باران استان آذربایجان غربی می باشد .

این دو قطبی اصلاحات کارگزاران در سیستم مدیریت استانداری آذربایجان غربی تاثیر منفی گذاشته است به طوری که برای انتخاب یک مسئول (حتی جز) در این استان کلی کش و قوس و طناب کشی انجام می شود و یکی از دلایل تاخیر تغییرات مویرگی استان نیز همین موضوع است .

با نگاهی اجمالی به ترکیب معاونت های استانداری و مسئولین و مدیران ارشد استان دقیقا مشخص می شود که کفه ی سنگین این دوقطبی به سمت اصلاحات می باشد یعنی استانداری آذربایجان غربی با رویکردی اصلاح طلبانه (متمایل به تند) مدیریت می شود و شاید کسی بیشتر از آقای مهندس سعادت از این جریان اصلاح طلبی اذیت نمی شود .

روی کار آمدن محمد خزایی مسئول شاخه دانشجویی میر حسین موسوی به عنوان مشاور امور جوانان و رئیس خانه جوان استانداری دلیلی بر این مدعاست .

 

نظرات  (۳)

سلام
سنگ هایت را که عمری میزدم بر سینه ام
ذره ذره روی هم کوهی ز دردم میکند...
با احترام به (دردفروشی)دعوتید.
painstore.blog.ir
ولله تا اونجا که من میدونم کهوریان مدیر کل دکتر قربانی و جلال زاده بود
نادر صفرزاده مدیر کل دولت نهم و دهم
و بهادری از لیست یاوران قدیر اصولگرا
پاسخ:
بله شما راست می گید
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۲ ادمین جنجال ها
باسلام! ممنون بابت مطلب زیباتون ... عالی بود ;)
با تبادل لینک موافقید؟
اگر موافقید لطفا با اسم: جنجال ها لینک کنید و تو نظرات اعلام کنید تا با چه اسمی لینکتون کنم!